Професійно-орієнтаційна робота це цілорічний безперервний процес, який розпочинається з аналізу профорієнтаційної роботи за попередній навчальний рік, моніторингу соціального середовища, ринку праці, контингенту учнів ліцею, видання управлінських рішень щодо форм, методів та напрямків профорієнтаційної роботи та реалізація цих заходів у навчальних закладах.

В нашому ліцеї впроваджена Модель управління організації та проведення профорієнтаційної роботи

profrobta

Заходи професійно-орієнтаційної роботи:

  1. Розробити і обговорити на нараді при директорі конкретний план профорієнтації і набору учнів на навчальний рік.
  2. Визначити наказом по ліцею склад профорієнтаційних бригад з викладачів та майстрів в/н для роботи з учнями випускних класів шкіл регіону.
  3. Поповнювати бібліотечний фонд літературою з питань профорієнтації та закріплення інтересу учнів до професії.
  4. Поповнити методичний кабінет методичними розробками позакласних заходів з профорієнтації.
  5. Провести в групах виховні години та виступи.
  6. Проводити індивідуальні консультації з учнями та їх батьками з питань підвищення інтересу до обраної професії.
  7. Тестування учнів-абітурієнтів на предмет профпридатності.
  8. Проводити місячник пропаганди з професій.
  9. Забезпечити профорієнтаційне висвітлення роботи ліцею в засобах масової інформації (преса, радіо, Інтернет, зовнішня реклама,телебачення).
  10. Розробити пам’ятки організаторам профорієнтаційної роботи.
  11. Проведення нарад з профорієнтаційної роботи.
  12. Профорієнтаційна робота по областях України (листування, інформування на автовокзалах, вокзалах, відрядження в райони, індивідуальна робота через учнів, співробітників).
  13. Робота з профорієнтації з міським центром зайнятості.
  14. Виступ колективу художньої самодіяльності, організація виставок на районних, міських, обласних заходах.
  15. Робота з батьківським комітетом з профорієнтації.
  16. Укладання угод з підприємствами і установами для підготовки робітничих кадрів.
  17. Вивчення потреб підприємств міста та області в нових робітничих кадрах з метою створення бази для відкриття нових професій.
  18. Розробка тестів профпридатності учнів.
  19. Екскурсії на підприємства м. Умань. Зустрічі-бесіди з керівниками та працівниками підприємств.
  20. Виставки виробів, макетів, творчих робіт учнів ліцею.
  21. Соціологічне опитування «Престижність професії».